Bjerringbro Kirke inviterer lokale borgere til en hyggelig eftermiddag med kaffe og te ved urnegården tirsdag den 30. juni kl. 14-15.30. Arrangementet er en mulighed for at nyde sommerens flor, hvor lavendlerne snart springer ud, og stauderne allerede blomstrer.
Alle interesserede er velkomne til at deltage i det uformelle samvær. Arrangementet byder også på en chance for at stille spørgsmål, hvor Cathrine står klar til at hjælpe.
Kilde: Bjerringbro Kirke