Den gode vino fremhæver værdien af prisvenlig champagne uden reklameomkostninger

dato

Så er der nyt fra Den gode vino
Reklamens magt - den er dyr, men effektiv.
Champagne handler meget om reklame.
Grand Marques kalder de mest kendte sig med massive, især toldfrie kampagner. Når du køber dem, er du med til at betale for markedsføringen. Jacques Robin og hans kone Anna var henholdsvis 21 og 18 år gamle da de plantede deres første vinstokke i 1973 I Sorbet. I 1986 lancerede de deres første Champagne under eget navn. Du kender dem ikke hvis du ikke kender Den Gode Vino
Der er brugt 0 kr. i markedsføring. Så det er kun druer for pengene - fra deres egne 9 hektar marker. 2/3 Pinot Noir, som grundet varmen er blevet bedre de senere år i Champagne. Du må ikke tro, den er dårlig, fordi den er billig.
I marts endnu billigere end normalt, i det du sparer 118kr ved køb af 2 fl.

Den gode vino er kommerciel partner med VORES Bjerringbro og oplysningerne er hentet fra deres Facebookside. Støt lokalt og giv en tommel op på deres side.

Se mere om Den gode vinos på deres hjemmeside.