Bjerringbro-Silkeborg Håndbold har annonceret på deres Facebook-side, at Mads Svane vil skifte til Aalborg Håndbold i sommeren 2027. Denne nyhed kommer efter Svane har været en vigtig spiller for Bjerringbro-Silkeborg siden sin tid hos Mors-Thy.
Ifølge direktør Jesper Schou har Mads Svane gjort betydelige fremskridt i sin tid på holdet og har opnået at spille sig ind på A-landsholdet. Svane udtrykker selv en blanding af stolthed og vemod ved tanken om næste skridt i sin håndboldkarriere.
For flere detaljer henvises der til linket i kommentarerne på opslaget.