Bjerringbro Gymnasium var fyldt med liv, da de første studenter fik deres huer på under festlige omstændigheder.
HF- og STX-studenter samledes i daggerne sammen med familie og venner i skolens fællesareal for at fejre den store dag. Det blev en dag fyldt med latter, kram og masser af fejring, som det hører sig til på en studenterdag.
Fejringen stopper dog ikke her, da gymnasiet allerede ser frem til at fortsætte festlighederne i morgen. Tillykke til alle de nyudklækkede studenter!
Kilde: Bjerringbro Gymnasium