Bjerringbro-Silkeborg Håndbold har i samarbejde med Silkeborg Forsyning kåret Rasmus Lyngsø som månedens forsyningsspiller. Han har gennem hele sæsonen udmærket sig med en stærk arbejdsmoral og en inspirerende indstilling, der har gavnligt påvirket hele holdet.
Rasmus har nu sikret sig sin første kontrakt med ligaholdet, hvilket vidner om værdien af hans store indsats. Klubben udtrykker stor glæde ved at kunne følge hans fortsatte udvikling på banen.